Skip to content

გამარჯობა, მე ვარ ნათია და მე ვარ ზარმაცი

August 23, 2015

აი, ფილმებში წრეში რომ სხედან და ნარკოტიკებზე, სასმელზე და მკვლელობებზე რომ უყვებიან ერთმანეთს, ეგეთი რაღაც მინდა დავწერო. არ შეგეშინდეთ, მკვლელობაზე არ არის ჩემი ისტორია – სიზარმაზეცეა.

წინა წლების პოსტებს რომ ვავლებ თვლას, სულ რაღაცას ვპირდები საკუთარ თავს, მაგრამ არ ვასრულებ, წელსაც არ შევუსრულ დანაპირები საკუთარ თავს და არ წავედი დასასვენებლად. გგონიათ დასვენებაში ბათუმში მზეზე დახრუკვას ვგულისხმობ? არა, ზურგჩანთით აქეთ-იქით ბოდიალია არის ჩემთვის დასვენება.

პრობლემა იმაშია, რომ ყველაფერი მეზარება, შვებულების აღებაც კი! გინახავთ ასეთი ზარმაცი ადამიანი? ჰეი, ასეთი მე ვარ, მეზარება ყველაფერი, იმდენად ზარმაცი ვარ, შაბათ-კვირას ქალაქში გასვლაც კი მეზარება და ვიქენდს საწოლში გდებითა და ფილმების ყურებით აღვნიშნავ. მაგ. ამ შაბათ-კვირას 13 ფილმს ვუყურე, საწოლიდან თითქმის არ ავდგარვარ (გარდა იმ შემთხვევისა, როცა სახლი დავალაგე : ) )

შვებულება, მართალია, არ ამიღია, თუმცა სამსახურის ამბავში მომიწია ათი დღით წასვლა მტირალას ეროვნულ ნაკრძალში, ათი დღით ვიყავით ამ არაჩვეულებრივ და ლამაზ ადგილზე, რაც მთავარია, ვცხოვრობდით კარვებში და არა რბილ საწოლზე. ეს არ ყოფილა კარავში ცხოვრების პირველი გამოცდილება, თუმცა ასე ხანგრძლივად აქამდე არ დავრჩენილვარ. იქიდან რომ დავბრუნდით, რა თქმა უნდა, ატაცებული ვიყავი იდეით, რომ მომეკიდებინა ზურგჩანთა და წავსულიყავი სადმე დასასვენელბლად, მაგრამ გამარჯობა შენი, როგორც ალბათ უკვე მიხვდით, დამეზარა : )

მეზარება წყლის დალევა, აი, ხანდახან ვზივარ, მწყურია წყალი და სანამ უდაბნოში მოწყურებულივით უკვე ინსტიქტების დონეზე არ მიჩნდება წყლის დალევის სურვილი, იქამდე არ ვდგები ადგილიდან.

მეზარება ჭამა, ზოგიერთს გაუკვირდება ამას რომ წაიკითხავს, იციან ჩემი მადის ამბავი, მაგრამ ეს სამსახურში, აი, სახლში თუ ვარ, ისე მეზარება ჭამა, სანამ გული არ წამივა იქამდე პრინციპულად არ ვდგები საწოლიდან.

მეზარება ყველაფრის გაკეთება, რამაც შეიძლება ბედნიერება მომანიჭოს, იმის მაგივრად, რომ რაღაცა გავაკეთო იმისთვის, რომ მერე კარგად ვიყო, მე უბრალოდ მეზარება. აი, ასე.

ზოგადად, ცხოვრება მეზარება, ზუსტად არ ვიცი როგორ გამოვხატო ეს უფრო კარგად, მაგრამ არაფერი არ არსებობს ჩემს ცხოვრებაში, რისი გაკეთებაც არ მეზარება.

ჩემმა შეყვარებულმა კარგად მითხრა ცოტა ხნის წინ, მაშინ ამაზე ძალიან ბევრი ვიცინე, მაგრამ სიმართლისგან შორს არ დგას: რომ კვდებოდე და ადგომა იყოს საჭირო გადასარჩენად, დაგეზარება, არ ადგები და მოკვდებიო.

ესეც ასე.

აღსარება ჩაბარებულია, ახლა შემიძლია მშვიდად გავაგრძელო მეთოთხმეტე ფილმის ყურება.

6 Comments leave one →
  1. August 23, 2015 21:42

    შენი ხმით წავიკითხე და მეღიმებოდა შიგადაშიგ :დ

  2. August 24, 2015 05:50

    მეც დიდი ზარმაცი ვინმე ვარ🙂 ნაცნობი ამბავია🙂

  3. August 24, 2015 12:35

    სახელს ახასიათებს მგონი სიზარმაცე🙂

Leave a Reply

